
ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Для гарантійного обслуговування Вам необхідно надати:
- Гарантійний талон, правильно та розбірливо заповнений, з датою продажу, ПІБ та підписом споживача.
- документ, що підтверджує факт придбання товару/копію (товарний чек, видаткова накладна)
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні допоміжні пристрої та аксесуари:
- знімні акумуляторні батареї;
- елементи живлення;
- блок живлення (зарядний пристрій до акумулятора), автомобільний зарядний пристрій тощо;
- пульт дистанційного керування (у разі наявності всіх функціональних кнопок на самому виробі);
- USB роз'єми, кабелі для підключення виробу до інших пристроїв тощо;
- навушники, мікрофон тощо;
- чохли, ремені, шнурки, допоміжні засоби для кріплення товару тощо;
- допоміжні носії інформації різних типів (програмне забезпечення, драйвери товару тощо);
- інструкція з експлуатації товару.
Сервісний центр має право відмовити у гарантійному обслуговуванні обладнання у таких випадках:
було змінено, стерто або нерозбірливо прописано типовий чи серійний номер виробу, дату продажу у наданих гарантійних документах;
було допущено порушення правил експлуатації, наведених у технічній документації, експлуатація виробу за призначенням;
дефекти спричинені потраплянням всередину виробу чужорідних предметів/рідин;
за наявності механічних пошкоджень корпусу, серійного номера, захисних наклейок, пломб;
несправність викликана включенням до мережі з невідповідними параметрами напруги чи частоти;
проводився ремонт приватними особами чи організаціями, які не мають на це відповідного дозволу;
несправності, спричинені заміною частин/деталей виробу на інші, використанням витратних матеріалів або джерел живлення, що не відповідають вимогам експлуатації;
ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» повернення товару провадиться протягом 14 днів з моменту покупки.
Повернення товару можливе за наявності супутніх документів на товар (товарний чек, гарантійний талон, інструкція з експлуатації) за таких умов:
товар не використовувався;
повністю збережена фірмова упаковка та комплект поставки (включаючи ярлики та пломби);
товар перебуває у тому стані, що і на момент купівлі та передачі користувачеві (у справному технічному стані, без будь-яких механічних пошкоджень та дефектів);
товар повинен мати висновок від офіційного сервісного центру про його справність.
Ці умови не порушують і не обмежують права Споживача, надані йому чинним законодавством України. Закон України "Про захист прав споживача" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text