/ Гарантія

Гарантія

ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Для гарантійного обслуговування Вам необхідно надати:

- Гарантійний талон, правильно та розбірливо заповнений, з датою продажу, ПІБ та підписом споживача.

- документ, що підтверджує факт придбання товару/копію (товарний чек, видаткова накладна)

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні допоміжні пристрої та аксесуари:

- знімні акумуляторні батареї;

- елементи живлення;

- блок живлення (зарядний пристрій до акумулятора), автомобільний зарядний пристрій тощо;

- пульт дистанційного керування (у разі наявності всіх функціональних кнопок на самому виробі);

- USB роз'єми, кабелі для підключення виробу до інших пристроїв тощо;

- навушники, мікрофон тощо;

- чохли, ремені, шнурки, допоміжні засоби для кріплення товару тощо;

- допоміжні носії інформації різних типів (програмне забезпечення, драйвери товару тощо);

- інструкція з експлуатації товару.

 

Сервісний центр має право відмовити у гарантійному обслуговуванні обладнання у таких випадках:

  • було змінено, стерто або нерозбірливо прописано типовий чи серійний номер виробу, дату продажу у наданих гарантійних документах;

  • було допущено порушення правил експлуатації, наведених у технічній документації, експлуатація виробу за призначенням;

  • дефекти спричинені потраплянням всередину виробу чужорідних предметів/рідин;

  • за наявності механічних пошкоджень корпусу, серійного номера, захисних наклейок, пломб;

  • несправність викликана включенням до мережі з невідповідними параметрами напруги чи частоти;

  • проводився ремонт приватними особами чи організаціями, які не мають на це відповідного дозволу;

  • несправності, спричинені заміною частин/деталей виробу на інші, використанням витратних матеріалів або джерел живлення, що не відповідають вимогам експлуатації;

  • дефекти виникли внаслідок нещасних випадків та форс-мажорних обставин

 

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» повернення товару провадиться протягом 14 днів з моменту покупки.

 

Повернення товару можливе за наявності супутніх документів на товар (товарний чек, гарантійний талон, інструкція з експлуатації) за таких умов:

  • товар не використовувався;

  • повністю збережена фірмова упаковка та комплект поставки (включаючи ярлики та пломби);

  • товар перебуває у тому стані, що і на момент купівлі та передачі користувачеві (у справному технічному стані, без будь-яких механічних пошкоджень та дефектів);

  • товар повинен мати висновок від офіційного сервісного центру про його справність.

Ці умови не порушують і не обмежують права Споживача, надані йому чинним законодавством України. Закон України "Про захист прав споживача" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text